راهنمای استفاده از اپلیکیشن

نیما میرزائی
29 شهریور 1401 / 2 دقیقه مطالعه

راهنمای استفاده از اپلیکیشن

سلامتی از جمله سلامت دهان یکی از مهم ترین نیاز های بشری در همه ی ادوار تاریخ بوده است. در سالیان گذشته افراد معدودی به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی داشتند و شاید یکی از بزرگترین معضلات جوامع در طول تاریخ دسترسی به پزشک و متخصصین حوزه ی سلامت برای دریافت خدمات مربوطه بوده است. در حوزه ی دندانپزشکی نیز عده ی کثیری از افراد در جامعه ی کنونی به دلایل مختلف از دسترسی به خدمات مربوط به این حوزه محرومند. شیوع پاندمیک Covid-19 نیز باعث محدود شدن امکان بهره مندی از خدمات دندانپزشکی در چند سال اخیر شده است.

از طرفی پیشرفت های صورت گرفته در حوزه ی تکنولوژی در قرن های اخیر، از جمله گسترش ارتباطات و دسترسی همگانی به اینترنت و همچنین فراگیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند در سال های اخیر، باعث ایجاد فرصت های جدیدی برای افزایش دسترسی به خدمات سلامت (از جمله سلامت دهان) در گروه های مختلف جامعه (مخصوصاً گروه های پرخطر) شده است.

اپلیکیشن تله دنتیستری، به منظور ارائه ی خدمات و آموزش های مربوط به سلامت دهان و دندانپزشکی طراحی گردیده است. در حال حاضر آموزش های مربوط به سلامت دهان و دندان در زنان باردار، در دست اجرا می باشد و بنابر آن است که در آینده ی نزدیک، حوزه های مختلف سلامت دهان از جمله سلامت دهان کودکان نیز تحت پوشش قرار گرفته و خدمات مربوطه نیز فراگیر شود.

به منظور بهره مندی از قسمت های مختلف، بر روی دسته های زیر کلیک کرده و یا از طریق صفحه ی اصلی اپلیکیشن، دسته ی موردنظر را انتخاب کنید.

5 / 0
امتیاز مقاله
امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟

0 / 5. 0

دیدگاه کاربران ثبت نظر جدید